Customer Succes Manager a.i
Zoetermeer
Goed tarief | reiskosten vergoed | Start: zsm
TARIEF EN HEADLINES
- Goed tarief, reiskosten vergoed
- Voor een prettige relatie waar Buro al meerdere wervingen voor deed, zoeken we een interim Customer Service Manager. Vanwege vertrek van de huidige manager is deze rol ad interim vacant, tot aan de vaste invulling (+ eventuele overdracht).
- De CS Manager heeft de verantwoordelijkheid voor een internationaal team van meer dan 20 collega’s. Naast een team in Nederland betreft het ook professionals in Spanje, Engeland en Duitsland
POSITIE
Als Customer Success Team Manager creëer je een prettige en uitdagende omgeving voor het CS-team om sterke klantrelaties op te bouwen en te onderhouden. Dit doe je door een cultuur van nieuwsgierigheid, actief luisteren, empathie en het bieden van waardige oplossingen bij te brengen. De Teammanager Customer Success rapporteert aan de Director of Operations.
In deze functie zul je verantwoordelijk zijn voor:
- Het managen en begeleiden van een groot team van CS medewerkers (1ste/2de lijns, grotendeels in Nederland)
- Het opstellen, uitvoeren en bewaken van de strategische planning voor het klantsuccesteam;
- Het voortdurend zoeken naar manieren om processen, prestaties en teammotivatie te verbeteren;
- Het rapporteren over kpi’s en key projecten;
- Het trainen van de juiste competenties binnen het team, eventueel het werven van nieuw talent;
- Het zijn van een spil in de organisatie, waarbij je klanttevredenheid en dienstverlening voorop hebt staan
PROFIEL
- Een afgeronde opleiding op (minimaal) HBO niveau en ruime ervaring in het customer service / succes domein, minimaal 3 jaar ervaring als teamleider/manager (van een internationaal team). Goed track record in het transformeren van teams naar meer succes door efficiency
- Ervaring in het stimuleren van klantbetrokkenheid, het omgaan met moeilijke situaties en uitdagingen en het leveren van uitzonderlijke klantenservice
- Vloeiend in het Nederlands, Engels en bij voorkeur één andere hoofdtaal
- Ervaring met Salesforce is een pré
- Beschikkend over goede coachingsvaardigheden, klant- en marktgericht
- Communicatief sterk, empathisch
- Resultaatgericht, kwaliteitsgericht, stressbestendig
ONZE OPDRACHTGEVER
Onze opdrachtgever is een zeer ondernemende en bruisende organisatie met verschillende diensten: handel, productie, software ontwikkeling. De organisatie is zeer internationaal georiënteerd.
Bekijk onze posities:
Op zoek naar baan in finance?



























